REKLAMA
mycall


Norweski NextGenTel i Comarch

Norweski-NextGenTel-i-Comarch

Norweski NextGenTel kupi produkty Comarchu

 

Comarch podpisał umowę z norweskim operatorem telekomunikacyjnym NextGenTel na dostarczenie rozwiązań BSS i service fulfillment. Uruchomienie platform planowane jest na pierwszą połowę 2015 roku.

W rezultacie wspólnego projektu NextGenTel ukończy dużą transformację swojego środowiska IT, której efektem ma być skrócenie czasu dostarczenia usług na rynek, a tym samym wzrost biznesu w segmentach klientów indywidualnych i biznesowych.

– Po dokładnej analizie wymagań NextGenTel’s, zaprojektowaliśmy rozwiązanie, które pomoże im osiągnąć zakładane cele biznesowe – mówi Piotr Piatosa, wiceprezes Comarch. – Wśród nich znajdują się poprawa jakości procesów obsługi klienta, poprawa przejrzystości i dokładności bilingu, zwiększenie marży na usługach poprzez skoncentrowanie się na automatyzacji I samoobsłudze klientów oraz znaczące skrócenie czasu dostarczania usług. Jesteśmy przekonani, że nasze produkty BSS i OSS pomogą NextGenTel osiągnąć te cele.

Jest to kolejny kontrakt zdobyty przez Comarch na rynkach skandynawskich. W roku 2013 ogłoszone zostało podpisanie przez firmę umowy na system bilingowy z islandzkim operatorem Síminn.

– Wśród czynników, które wpłynęły na naszą decyzję była kompletność portfolio rozwiązań Comarch, które łączą dużą ilość funkcjonalności w ramach jednej nowoczesnej platformy, a także spore doświadczenie firmy w realizacji dużych transformacji IT, także tych, które dotyczą bardzo wymagającego segmentu klientów biznesowych – mówi Jørn Hodne, COO w firmie NextGenTel.

NextGenTel oferuje usługi telefonii komórkowej, Internetu i telewizji. Operator jest częścią Grupy Telio, dostawcy usług telekomunikacyjnych z siedzibą w Oslo, działającej na terenie Norwegii, Danii, Szwajcarii i Holandii.

 

Źródło: materiały pochodzą ze strony agencji informacyjnej Newseria Inwestor

Fot: freeimages.com

Skomentuj