REKLAMA
mycall


Norweska organizacja turystyczna na TTWarsaw i Tour Salon

Norweska-organizacja-turystyczna

Jesień to czas podsumowań i planowania nowych programów na kolejny sezon. Nieodłącznym elementem tych przygotowań są wizyty na targach turystycznych i bezpośrednie rozmowy z partnerami. Chcąc być jak najbliżej Państwa, norweska organizacja turystyczna uczestniczyć będzie zarówno w targach TT Warsaw (22-24 września) jak i poznańskim Tour Salonie (19-22 października). Zaprezentujemy atrakcje wszystkich regionów kraju od Oslo poprzez Fiordy Norwegii, Trondheim, aż po Norwegię Północną.

Na naszym stoisku spotkać będzie można touroperatorów specjalizujących się w wyjazdach na Północ, w Warszawie specjalnym gościem będzie także Mary-Ann’s Polarrigg, hotel ze Spitsbergenu, oferujący noclegi i aktywny wypoczynek na arktycznej Północy.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska. W tym roku szykujemy kilka nowych produktów, nie zabraknie także konkursu z nagrodami.

O targach Targi TT Warsaw

to najważniejsze w Polsce miejsce kontaktów biznesowych pomiędzy międzynarodową, a polską branżą turystyczną. Charakterystyczną cechą Targów TT Warsaw jest możliwość dotarcia w jednym miejscu zarówno do odbiorców branżowych,  jak i klientów indywidualnych, a także promocja Polski na arenie międzynarodowej.
Odbiorcy branżowi

mają wyjątkową okazję  do spotkań handlowych w międzynarodowym środowisku turystycznym i do nawiązywania cennych kontaktów biznesowych pomiędzy przedstawicielami branży turystycznej z zagranicy, a polskimi touroperatorami, agentami, przedstawicielami bazy noclegowej. Na TT Warsaw prowadzi się owocne dyskusje, w trakcie których dochodzi do wymiany doświadczeń, wiedzy a przede wszystkim – do konfrontacji ofert, których celem jest zawarcie nowych kontraktów i umów dotyczących współpracy z firmami z całego świata. Dlatego pierwszy dzień targów (22 września) został przeznaczony wyłącznie dla branży i na spotkania biznesowe.
Odbiorcy indywidualni

mogą znaleźć wiele inspiracji na udany urlop – Targi TT Warsaw to również promocja miejsc, ofert i atrakcji turystycznych z różnych stron świata (wyjazdy zimowe, jesienne, świąteczne, sylwestrowe). Ponadto targi są doskonałą okazją do poznania tradycji i kultury ponad 60 krajów:

* narodowej muzyki
* regionalnych tańców
*
tradycyjnych narodowych potraw.

Drugi dzień targów (23 września) przeznaczony jest dla wszystkich zwiedzających, (posiadającze biletów z targów LATO – wstęp bezpłatny).

Trzeci dzień (24 września) przeznaczony jest dla wszystkich zwiedzających.

Patronat Honorowy nad Targami TT Warsaw 2011

* Adam Giersz – Minister Sportu i Turystyki
* Hanna Gronkiewicz Waltz – Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Partnerzy Merytoryczni Targów TT Warsaw 2011

* Polska Organizacja Turystyczna
* Polska Izba Turystyki

Współpraca Merytoryczna  Targów TT Warsaw 2011

* Polska Agencja Rozwoju Turystyki
* Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
* Warsaw Convention Bureau

O targach TOUR SALON

Targi TOUR SALON co roku gromadzą na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich wystawców z kilkudziesięciu krajów oraz wielotysięczną publiczność – zarówno profesjonalistów podczas dwóch pierwszych dni branżowych, jak i klientów indywidualnych, szukających pomysłów na ciekawe spędzanie wolnego czasu.

Targi są miejscem szerokiej prezentacji krajów, regionów, najnowszych ofert i atrakcji turystycznych, a także spotkań biznesowych i nawiązywania nowych kontaktów handlowych wśród przedstawicieli branży.

W TOUR SALONIE udział biorą:

*
przedstawiciele wszystkich polskich i wielu zagranicznych regionów,
*
narodowe ośrodki promocji turystycznej,
*
przestrzeń „WySPA Zdrowia” gdzie zaprezentowane zostaną najnowsze oferty obiektów SPA i wellness, uzdrowisk, sanatoriów i hoteli.
*
„Turystyka aktywna – Extreme”
*
„Turystyka Biznesowa” – prezentacja obiektów z salami konferencyjnymi, centrów konferencyjnych i sprzętu do ich obsługi
*
,,Ekspozycja Autokarów”
*
PORT LOTNICZY TOUR SALON, czyli ekspozycja lotnisk i przewoźników lotniczych
*
biura podróży,
*
touroperatorzy,
*
gestorzy bazy noclegowej,
*
hotele
*
przewoźnicy,
*
firmy świadczące usługi dla turystyki,
*
wydawnictwa i portale internetowe

Targom towarzyszy co roku bogaty program wydarzeń – konferencji, seminariów, prezentacji, pokazów i konkursów.

Źródło: materiały pochodzą ze strony Ambasady Norwegii w Warszawie (amb-norwegia.pl)
Fot: własność redakcji

Skomentuj